Vår församling i covid-tider_edited.jpg
Vår församling i covid-tider

Jesus har lovat att vara med oss alla dagar och även i orostider:
Jesus säger: “Jag är med er alla dagar till tidens slut.” (Matt.28:20)
“Känn ingen oro och tappa inte modet.” (Joh. 14:27)

Vi är glada att restriktionerna nu lättats, så att vi har möjlighet att fira gudstjänst tillsammans på plats i våra kyrkor. Vi uppmanar ändå varandra att vara försiktiga och att hålla avstånd, allt för att minska smittspridning.
Vi direktsänder också våra gudstjänster söndagar och helgdagar.
Klicka på länken: Digital gudstjänst

Terminsstarten för de flesta barn- och ungdomsverksamheterna börjar vecka 36.
För vidare information, se respektive grupps flik här på hemsidan eller kontakta ledare.

Björketorps församling bevakar aktivt utvecklingen och följer de rekommendationer gällande covid -19 som kommer från ansvariga myndigheter. Eftersom läget snabbt kan förändras hänvisar vi till ansvariga myndigheter för den allra senaste informationen.

Vi arbetar för att minska smittspridningen:
Stanna hemma om ni är ni förkylda, hostiga eller har liknande symptom, så att vi kan begränsa spridning i våra lokaler.

Digital Gudstjänst

Det ges möjlighet att delta digitalt i församlingens gudstjänst just när den äger rum, i realtid.
För närmare information klicka på

länken: Digital gudstjänst

Digital gudstjänst